WHAT'S NEW?
Loading...

Flyere care își ating ținta


Te-ai întrebat vreodată cât de ieftin este un flyer?
Probabil că vei zâmbi și vei spune că este foarte ieftin. Răspândirea de flyere este una din cele mai ieftine metode de publicitate. Știe toată lumea. De aceea toate companiile apelează la flyere.

Și dacă îți spun că nu e așa?
Da, tipărirea de flyere e foarte ieftină. Dar contează nu numai câți bani bagi ci și ce câștiguri obții. Iar dacă faci niște flyere proaste vei obține doar niște gunoi pe stradă.

Asta înseamnă că banii tăi sunt aruncați pe jos, fără niciun rezultat. Păi mai bine arunci direct banii, de ce să te mai chinui cu creație, tipărire, distribuție? Mai bine scrii cu un marker pe bancnote că cine le găsește are șansa să câștige mai mulți bani dacă te caută și lași niște date de contact. În mod sigur nimeni nu va arunca bancnotele la gunoi cum ar face cu un flyer și mulți vor dori să câștige mai mult așa că te vor căuta.

Probabil vei zâmbi din nou și vei spune că așa ceva nu se face.
Da, nu se face, pentru că nu ai voie să distrugi bancnotele. Altfel ar fi făcut toată lumea până acum.

Dar poți să obții aceleași rezultate și dacă reușești să faci niște flyere bune. Și atunci chiar ar fi ieftin pentru că un flyer costă mai puțin decât valoarea bancnotelor.

Dacă reușești să eviți greșelile pe care le fac majoritatea, atunci există mari șanse să faci niște flyere bune și să obții și rezultatele dorite.

1 Marketing într-un singur pas. Oamenii nu vor cumpăra pentru că citesc un flyer care îi îndeamnă să cumpere. Nu merge așa. E ca și când oprești o femeie pe stradă și o ceri în căsătorie. Tot ce vei obține va fi o palmă peste ochi. Deci nu te aștepta să vinzi ceva doar pentru că ai răspândit niște flyere. Cu acele flyere îi atragi pe potențialii clienți către tine, dar va trebui să mai depui efort până îi vei convinge.

2 Mesaj centrat pe tine în loc de mesaj centrat pe client. Multe flyere și broșuri sunt pline de astfel de mesaje. Noi facem produsele x, y, z. Bravo vouă, dar de ce îmi spuneți mie? Compania noastră este în business de 1.000 de ani, suntem cei mai buni și cei mai deștepți. Așa, și? De ce m-ar interesa pe mine de când faceți voi business? În loc de astfel de mesaje trebuie să transmiți prospecților ce beneficiii și avantaje ar avea dacă ar veni la tine.

3 Mesaj care nu îi spune prospectului ce trebuie să facă. Să spunem că primesc un flyer. Să spunem că mă apuc să-l citesc cu atenție (de parcă altă treabă nu am). Și după aceea?

4 Sunați pentru mai multe informații. Este un caz particular al greșelii de mai sus. Măcar acum îi spui prospectului ce să facă - Să sune. Ok, hai că sun. Dar ce să întreb? De fapt nici nu mă prea interesează mai multe informații dacă nu mă convingi că ar trebui să mă intereseze.

5 Copiază ce au făcut și alții. Dacă alții au făcut așa, înseamnă că așa trebuie făcut. Nici pomeneală. Știi întrebarea clasică - Dacă toți ar sări în prăpastie vei sări și tu? În general oamenii se simt bine în mijlocul mulțimii. Dacă nu ies cu nimic în evidență e foarte bine pentru că nici nu pot fi luați la ochi. Dar în business e exact pe dos. Dacă nu ieși cu nimic în evidență, dacă nu te faci remarcat prin nimic, cum crezi că poți să atragi atenția clienților?

0 comentarii: